Tijdens het recente oudercontact organiseerden wij onze verkoopavond, en met veel plezier kunnen we terugkijken op een bijzonder geslaagde editie. Dankzij de grote opkomst en het enthousiasme van ouders, leerlingen en leerkrachten werd het een warme en gezellige avond.
We willen iedereen die langskwam om iets te kopen of ons op een andere manier te steunen van harte bedanken. Jullie betrokkenheid en steun maken een groot verschil en helpen ons om onze activiteiten en projecten verder uit te bouwen.
Nogmaals bedankt aan iedereen – samen maken we er iets moois van!





Geef een reactie